Derdim

 

Sensiz geçen bilmem kaçıncı günün bilmem kaçıncı saatindeyim.
Ne akan zamanın derdindeyim ne yakan güneşin.
Ne donduran kışın derdindeyim ne ağlatan şarkıların.
Derdim sensin, derdim sensizlik derdim mütemadiyen her ikisi.
Zaman zamansız bir şekilde akıp giderken, ipek saçlarının arasından kayıp giden ellerimi kıskanarak.
Yaz güneşi senin yerini almak istercesine bedenimi yakarken.
Hele kış, senin bir bakışınla dondurduğun yüreğimi dondurmak isterken.
Şarkılar, her ayrılıkta ağladığım gibi ağlatmak isterken beni.
Benim derdim;
Hem daha fazla odun atıp hem içinde yandığım, aşkının ateşi.
Derdim sensin derdim sensizlik derdim mütemadiyen her ikisi.
Sensiz geçen bilmem kaçıncı günün bilmem kaçıncı saatindeyim.
Tek bildiğim ateşini kendim yaktığım bir aşkın içindeyim.

Bir Cevap Yazın

